TrendStrategy 4 U Consult

By admin
Comments Off on TrendStrategy 4 U Consult

Koppel trendlijnen aan Missie en Strategie via ‘TrendStrategy 4 U’ en het ‘TO DO Model’.
Bel Bureau TrendWatcher.com 070 511 44 44 of stuur een email naar Contact@TrendWatcher.com.

TrendStrategen Lieke Lamb en Richard Lamb, MSc krijgen sinds de oprichting van Bureau TrendWatcher.com in 1989 ieder jaar meer aanvragen voor het strategisch begeleiden van bedrijven en overheidsinstellingen. Daarom is ‘TrendStrategy 4 U’ in het leven geroepen.

Reserveer een ‘TrendStrategy 4 U Consult’
TrendStrategy 4 U bestaat uit een korte reeks resultaatgerichte strategische besprekingen. Lieke Lamb en/of Richard Lamb begeleiden het management strategisch en pragmatisch. Samen met het management zorgen zij ervoor dat de bedrijfsvoering optimaal afgestemd wordt op de snel veranderende omstandigheden in de markt.

Leidraad is het TODO Brainstorm Model voor strategische verandering en innovatie. De planning wordt opgesteld tijdens de eerste bespreking. Tussen de gesprekken door wordt het management per email gevoed met nieuwe ontwikkelingen en trends die relevant zijn voor de organisatie. Het is ook mogelijk om telefonisch spoedoverleg te hebben bij belangrijke beslissingen.

Het Track Record van Bureau TrendWatcher.com is op verzoek beschikbaar. Het bevat beursgenoteerde ondernemingen, overheidsinstellingen, grootbedrijf, brancheorganisaties en het MKB (denk aan Min v. Defensie, Min v. Economische Zaken; KPN; De Bijenkorf; TMG etc).

Bel Bureau TrendWatcher.com voor een datum:
070 511 44 44 of stuur een email naar Contact@TrendWatcher.com.

Talk-to-the-Trendwatcher - sessie

Mogelijke gespreksonderwerpen
De continuïteit van een bedrijf of organisatie is de primaire leidraad voor de dagelijkse bedrijfsvoering. Daar worden de operationele zaken doorlopend getoetst aan de ooit opgestelde missie, strategie en kernwaarden van een bedrijf of organisatie. Met een snel veranderende omgeving – door de opkomst van het internet; felle concurrentie uit opkomende economieën en de langlopende recessie – is het zaak de missie, strategie, kernwaarden en operationele bedrijfsvoering doorlopend af te stemmen op de veranderende omstandigheden in de markt zonder te gaan zwalken.

Comments are closed.